سفارش تبلیغ
صبا ویژن

instrumentation | ابزار دقیق

تجهیزات ابزار دقیق

    نظر

 

شرکت فنی مهندسی آمیتیس یکی از بهترین تامین کنندگان ابزار دقیق در ایران میباشد

این شرکت در زمینه تامین تجهیزات  ابزار دقیق ، اتوماسیون صنعتی ، که توانسته است در طی این سال ها گام های معثری بردارد .

شرکت فنی مهندسی آمیتیس در پی رایزنی های که با شرکت های همچون abb      و siemens   و غیره در جهت تامین تجهیزات ابزار دقیق با این شرکت ها در ارتباط بوده و تمامی محصولات شرکت فنی مهندسی آمیتیس  با استفاده از order code کالای مورد نظر شما ابزار دقیق مورد نیاز شما را فراهم میکند . و اگر احتیاج به پشتبیبانی و راهنمایی در خصوص ابزار دقیق مورد احتیاج شماست این شرکت با داشتن کادر مجرب و کارازموده میتواند شما را در خصوص ابزار دقیق راهنمایی کند تا بتوانید ابزار دقیق مورد نیازتان را تهیه و به دست شما عزیزان برساند.

 

تجهیزات ابزار دقیق


مهندسی ابزار دقیق به انگلیسی: Instrumentation engineering زیر شاخه‌ای از مهندسی کنترل است، که با بهره‌گیری از ابزارهای اندازه‌گیری به کنترل کمیت‌های فیزیکی می‌پردازد. رشته ابزار دقیق به دلیل وجود سنسورهای الکتریکی با رشته برق و الکترونیک ارتباط بسیار نزدیکی دارد. مهندسی ابزار دقیق بطور گسترده به طراحی و کنترل سیستم‌های صنعتی نظیر سنسورها، ترانسمیترها، دستگاه‌های اندازه‌گیری و کنترل‌کننده‌ها، می‌پردازد.

ابزار دقیق را همچنین می‌توان از نظر پارامتری که این ابزار بایستی عملیاتی بر روی آن انجام دهد دسته‌بندی کرد برای مثال بخش‌های: ابزار دقیق مربوط به دما نظیر کنترلر دما، ترانسمیتر دما و ترمومتر یا نمایشگر دما، ابزار اندازه‌گیری و کنترل دقیق فشار، فلومتر یا سنجش جریان سیالات و انتقال مقادیر فلو یا کنترل فلو، ابزار سطح سنجی یا اندازه‌گیری سطح مواد درون مخازن و کنترل دقیق آن‌ها و ابزار سرعت سنجی، ابزار رطوبت سنجی و …